Każdy lekarz zadaje dobre pytania.
Cieszymy się, że możemy pomóc Ci znaleźć na nie odpowiedzi. Poniżej zamieściliśmy niektóre spośród najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy od specjalistów, takich jak Ty.
Leczenie
Jestem stomatologiem ogólnym i w mojej codziennej pracy miewam do czynienia jedynie z podstawową ortodoncją. Czy leczenie Invisalign® jest odpowiednie dla mojego gabinetu?
Czasami muszę wprowadzić zmiany w swoich preskrypcjach. Czy system Invisalign® daje możliwość wprowadzania zmian w leczeniu?
Cennik
Gwarancja
Co zrobić, jeśli uważam, że nakładka Invisalign lub nakładka retencyjna Vivera jest produktem wadliwym i wymaga wymiany w ramach gwarancji?
Invisalign® aligners and retainers and Vivera™ retainers, including replacements, are warranted to conform to their description, to be free from defects in material and workmanship, and to be of satisfactory quality within the industry. Information is included about the types of circumstances that may allow for free warranty replacements and the time periods for making warranty claims.
If you believe the product should be replaced under warranty, these replacements can be ordered online from the patient’s file:
- Aligners: Under the Patient’s file, go to Supplemental order options > Warranty > Aligner has a quality issue.
- Aparaty retencyjne: Under the Patient’s file, go toSupplemental order options > Vivera™orInvisalign® Retainers > Warranty Defect.
Alternatively, you may contact Customer Care.
In the interim, the doctor may choose to ask the patient to wear the previous set of aligners to maintain teeth position.