Każdy lekarz zadaje dobre pytania.

Cieszymy się, że możemy pomóc Ci znaleźć na nie odpowiedzi. Poniżej zamieściliśmy niektóre spośród najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy od specjalistów, takich jak Ty.

Kategorie

Leczenie
Cennik
Gwarancja
Wsparcie

Leczenie

Jestem stomatologiem ogólnym i w mojej codziennej pracy miewam do czynienia jedynie z podstawową ortodoncją. Czy leczenie Invisalign® jest odpowiednie dla mojego gabinetu?

Pomijając fakt, że stosowanie prostych przemieszczeń zębów w ramach leczenia odtwórczego może sprawić, że cały proces będzie bardziej skuteczny i przewidywalny, zauważalny jest coraz większy popyt na leczenie Invisalign.

Czasami muszę wprowadzić zmiany w swoich preskrypcjach. Czy system Invisalign® daje możliwość wprowadzania zmian w leczeniu?

Nasze własne oprogramowanie ClinCheck® zostało zaprojektowane z myślą o tym, aby pomóc opracować plan leczenia zębów Twoich pacjentów z dokładnością do najmniejszego przesunięcia, bez domysłów i bez czekania. Jeśli jednak będzie to konieczne, możesz dostosować plan leczenia i wprowadzić modyfikacje w oprogramowaniu ClinCheck®, aby uzyskać własne cele leczenia.

Cennik

Nigdzie na stronie nie widzę cen. Dlaczego?

Każdy plan leczenia Invisalign® jest inny. Aby uzyskać więcej informacji na temat cen, prosimy o kontakt z nami.

Gwarancja

Co zrobić, jeśli uważam, że nakładka Invisalign lub nakładka retencyjna Vivera jest produktem wadliwym i wymaga wymiany w ramach gwarancji?

Invisalign® aligners and retainers and Vivera™ retainers, including replacements, are warranted to conform to their description, to be free from defects in material and workmanship, and to be of satisfactory quality within the industry. Information is included about the types of circumstances that may allow for free warranty replacements and the time periods for making warranty claims.

If you believe the product should be replaced under warranty, these replacements can be ordered online from the patient’s file:

  • Aligners: Under the Patient’s file, go to Supplemental order options > Warranty > Aligner has a quality issue.
  • Aparaty retencyjne: Under the Patient’s file, go toSupplemental order options > Vivera™orInvisalign® Retainers > Warranty Defect.

Alternatively, you may contact Customer Care.

In the interim, the doctor may choose to ask the patient to wear the previous set of aligners to maintain teeth position.

Wsparcie

Gdzie mogę znaleźć pomoc dotyczącą produktu, szkolenia i poradniki?

Gdy zaczniesz świadczyć usługi z zakresu leczenia Invisalign, uzyskasz dostęp do wszystkich zasobów wymienionych na stronie Stałe Wsparcie (Ongoing Support).
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Potrzebujesz pomocy?

Służymy Ci pomocą na każdym kroku. Nie wahaj się skontaktować z regionalnym przedstawicielem firmy Invisalign.

Loading...