Każdy lekarz zadaje dobre pytania.

Cieszymy się, że możemy pomóc Ci znaleźć na nie odpowiedzi. Poniżej zamieściliśmy niektóre spośród najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy od specjalistów, takich jak Ty.

Kategorie

Leczenie
Cennik
Gwarancja
Wsparcie

Leczenie

Jako ortodonta od lat stosuję tradycyjne leczenie z użyciem drutów i zamków. Czy leczenie Invisalign jest odpowiednie dla mojego gabinetu?

Leczenie Invisalign® zwiększa komfort pacjentów. Zapewnia też bardziej przewidywalne wyniki leczenia.

Czasami muszę wprowadzić zmiany w swoich preskrypcjach. Czy system Invisalign daje możliwość wprowadzania zmian w leczeniu?

Nasze własne oprogramowanie ClinCheck® zostało zaprojektowane z myślą o tym, aby pomóc opracować plan leczenia zębów Twoich pacjentów z dokładnością do najmniejszego przesunięcia, bez domysłów i bez czekania. Jeśli jednak będzie to konieczne, możesz dostosować plan leczenia i wprowadzić modyfikacje w oprogramowaniu ClinCheck®, aby uzyskać własne cele leczenia.

Cennik

Nigdzie na stronie nie widzę cen. Dlaczego?

Każdy plan leczenia Invisalign jest inny. Aby uzyskać więcej informacji na temat cen, prosimy o kontakt z nami.

Gwarancja

Co zrobić, jeśli uważam, że nakładka Invisalign® lub nakładka retencyjna Vivera™ jest produktem wadliwym i wymaga wymiany w ramach gwarancji?

Nakładki Invisalign® i nakładki retencyjne Vivera (w tym nakładki zamienne) są objęte gwarancją, według której mają być one zgodne z opisem, wolne od wad materiałowych i wykonawczych, oraz zadowalającej jakości w branży. Uwzględnione są też informacje na temat okoliczności, w których dopuszcza się bezpłatne wymiany części w ramach gwarancji, a także na temat czasu, w którym należy złożyć roszczenie gwarancyjne.

Jeśli uważasz, że dany produkt powinien zostać wymieniony w ramach gwarancji, nakładki zamienne możesz zamówić online z poziomu pliku pacjenta:
Nakładki: w pliku pacjenta przejdź do opcji zamówień uzupełniających > Gwarancja > Wystąpił problem z jakością nakładki.
Aparaty retencyjne: w pliku pacjenta przejdź do opcji Zamówień uzupełniających > Nakładki retencyjne Vivera™ > Wada objęta gwarancją.

Można też skontaktować się z działem obsługi klienta.

W międzyczasie lekarz może poprosić pacjenta o noszenie poprzedniego zestawu nakładek w celu utrzymania położenia zębów.

Wsparcie

Gdzie mogę znaleźć pomoc dotyczącą produktu, szkolenia i poradniki?

Gdy zaczniesz świadczyć usługi z zakresu leczenia Invisalign, uzyskasz dostęp do wszystkich zasobów wymienionych na stronie Stałe Wsparcie (Ongoing Support)
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Potrzebujesz pomocy?

Służymy Ci pomocą na każdym kroku. Nie wahaj się skontaktować z regionalnym przedstawicielem firmy Invisalign.

Loading...