Każdy lekarz zadaje dobre pytania.
Cieszymy się, że możemy pomóc Ci znaleźć na nie odpowiedzi. Poniżej zamieściliśmy niektóre spośród najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy od specjalistów, takich jak Ty.
Leczenie
Jako ortodonta od lat stosuję tradycyjne leczenie z użyciem drutów i zamków. Czy leczenie Invisalign jest odpowiednie dla mojego gabinetu?
Czasami muszę wprowadzić zmiany w swoich preskrypcjach. Czy system Invisalign daje możliwość wprowadzania zmian w leczeniu?
Cennik
Gwarancja
Co zrobić, jeśli uważam, że nakładka Invisalign® lub nakładka retencyjna Vivera™ jest produktem wadliwym i wymaga wymiany w ramach gwarancji?
Nakładki Invisalign® i nakładki retencyjne Vivera (w tym nakładki zamienne) są objęte gwarancją, według której mają być one zgodne z opisem, wolne od wad materiałowych i wykonawczych, oraz zadowalającej jakości w branży. Uwzględnione są też informacje na temat okoliczności, w których dopuszcza się bezpłatne wymiany części w ramach gwarancji, a także na temat czasu, w którym należy złożyć roszczenie gwarancyjne.
Jeśli uważasz, że dany produkt powinien zostać wymieniony w ramach gwarancji, nakładki zamienne możesz zamówić online z poziomu pliku pacjenta:
Nakładki: w pliku pacjenta przejdź do opcji zamówień uzupełniających > Gwarancja > Wystąpił problem z jakością nakładki.
Aparaty retencyjne: w pliku pacjenta przejdź do opcji Zamówień uzupełniających > Nakładki retencyjne Vivera™ > Wada objęta gwarancją.
Można też skontaktować się z działem obsługi klienta.
W międzyczasie lekarz może poprosić pacjenta o noszenie poprzedniego zestawu nakładek w celu utrzymania położenia zębów.